Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan : Rođen Rudolf I Habsburg; 1886.u Čikagu 40.000 radnika stupilo u štrajk zahtevajući bolje uslove rada; NATO gađao autobus na mostu u Lužanima i ubio 60 ljudi; Počela hrvatska operacija "Bljesak"

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 01 maj 2018 08:37
pametnom dosta
U Karađorđevu se dogovarali Milošević i Tuđman. U Beogradu SDB vodili Stanišić i Simatović. U BiH glavni im bio Karadžić.
Preporuke:
15
31
2 utorak, 01 maj 2018 08:53
Miki
Septembra 1994.god.Hrvatska vlada je uz odobrenje Stejt departmenta,potpisala ugovor,pod imenom "Demokratski tranzicioni program",sa američkom vojno-konsultantskom kompanijom MPRI.Prema ovom sporazumu,službenici ove firme,koje je predvodio američki general Karl Vuono,su intezivno radili na obuci hrvatske vojske i oficira u vojnom učilištu"Petar Zrinjski"u zapadnom delu Zagreba,kao i u drugim garnizonima.Penzionisani pukovnik Hrvatske,Ante Kotromanović,je izjavio da su pored navedene firme hrvatskoj vojsci u pripremi akcije"Oluja" pomogli francuski vojni stručnjaci,koji su u Šepurinama kod Zadra,osnivali podoficirsku školu i osposobljavali oficirski kadar.Dana 4 Avgusta u 4 časa posle ponoći,američke vazduhoplovne snage su bombardovale dva radara snage krajiških Srba,Američke snage su aktivno podržavale ovu operaciju etničkog čišćenja.Američka oprema je korišćena za ometanje srpskih komunikacija.Američki general Čarls Bojd zamenik komandanta NATOa potvrdio je da su SAD pomogle pri Oluji.
Preporuke:
48
4
3 utorak, 01 maj 2018 09:18
Miki
pametnom dosta
U Karađorđevu se dogovarali Milošević i Tuđman. U Beogradu SDB vodili Stanišić i Simatović. U BiH glavni im bio Karadžić.

Sastanak u Karađorđevu je bio tajni sastanak, održan u martu 1991. godine u Karađorđevu (Vojvodina, SR Srbija), između Franje Tuđmana i Slobodana Miloševića o tadašnjoj situaciji u SFRJ.Na tom sastanku dvojice predsednika je usmeno dogovorena podela Bosne i Hercegovine između Srbije i Hrvatske, zbog čega se ovaj događaj ponekad naziva i sporazum u Karađorđevu. Milošević je na tim pregovorima zahtevao sve teritorije na kojima su Srbi imali većinu.To je uključivalo npr. istočnu i zapadnu BiH.Tuđman i njegovo vođstvo su tražili prvenstveno zapadnu Hercegovinu gde su Hrvati imali većinu. Između takve proširene Hrvatske i proširene Srbije bila bi mala muslimanska državica. Dušan Bilandžić, Tuđmanov savetnik koji je prisustvovao sastanku, kasnije je objavio knjigu u kojoj tvrdi da je „suština sastanka bila podela Bosne i Hercegovine“.
Preporuke:
34
7
4 utorak, 01 maj 2018 11:13
Zar niste gledali "Cirilicu" sinoc?
Canak objasni u "Cirilici" sa odobrenjem Marica, da su srpski generali I odgovorni spavali dok su Krvati napadali.
Canak, jadan I pozrtvovan "srbin" bese u tom ratu da brani Srbiju, (cimm je Srbija napadnuta, ON se prijavio kao dobrovoljac).
Mariceva "Cirilica" je postala komedija, sa gostima sumnjivog morala.
Preporuke:
15
2
5 utorak, 01 maj 2018 12:10
Alkar
Vi srbi ni 91 ni danas nemate pojma sta se desavalo i kako je sve bilo. Svi oko vas znaju, bilo direktno na tv, kompletan rat, a vama i danas ništa nije jasno.... Pa se čudom čudite kako izgubite tolike ratove, smanjite Srbiju, za vadi ste se sa svima, i sudište vas u Haagu, proglasiše genocidnim narodom... A vama i dalje ništa nije jasno
Preporuke:
9
35
6 utorak, 01 maj 2018 12:49
@ Alkar
U pravu si, a to je zato što u Srbiji ne vladaju Srbi.
Preporuke:
15
6
7 utorak, 01 maj 2018 12:54
Što bi rekla poslovica:
Ne daj Bože da te Srbin hrani a Srbin brani!

Bitno da znamo da pitamo gde su RUSI a gde su SRBI i SBRIJA bili?!?!?!??!

Zašto se ne sudi za saučesništvo u ustaškom poduhvatu svima u Srbiji koji su naredili da se ne pomaže braći!

Za ovo će kad tad neko u Srbiji morati na robiju od političara i generala za saučesništvo u ustaškom poduhvatu proterivanja Srba ih Hrvatske!

Čim zbacimo okupatore ovo suđenje može da počne!
Preporuke:
15
23
8 utorak, 01 maj 2018 13:43
Miki
Što bi rekla poslovica:
Bitno da znamo da pitamo gde su RUSI a gde su SRBI i SBRIJA bili?!?!?!??!
Zašto se ne sudi za saučesništvo u ustaškom poduhvatu svima u Srbiji koji su naredili da se ne pomaže braći!

Odluku o konačnom razbijanju Jugoslavije Vatikan je pokrenuo memorandumom državama KEBS-a 26 novembra 1991.god. sve je dogovoreno na sastanku pape Jovana Pavla II sa nemačkim ministrom Genšerom.Hrvatska je postala država 25 juna 1991.god. a posle pola godine u državu Hrvatsku je stvorena Srpska Krajina 19 decembra 1991.god. Hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god.i Srbija nije mogla da prisvoji pola teritorije države Hrvatske članice UN. Rusija je priznala hrvatsku kao državu 17 febrara 1992.god.Kina je priznala hrvatsku 27 aprila 1992.god.SAD su priznale hrvatsku 7 aprila 1992.god.Japan je priznao hrvatsku 17 marta 1992.god.Nemačka,Italija,Britanija,Francuska,Austrija su priznale hrvatsku 15 januara 1992.god.
Preporuke:
19
3
9 utorak, 01 maj 2018 15:05
@Miki
Jasno je meni šta su tradicionalni neprijatelji Srbije i Srba radili!

Ali šta je Srbija radila?!

Šta je vojska Srbije i Republike Srpske radila?!

Hrvatska je bila ojačala ali da je bila NESIGURNA da će Srbija udariti odnekle ne bi mogla sve snage da usmeri na jednu Krajnu!

Očigledno je neko u Srbiji obećao i time postao SAUČESNIK ustaškog poduhvata i time dao osnovu da mu se sudi jednog dana bilo da je političar ili vojnik za IZDAJU!
Preporuke:
9
13
10 utorak, 01 maj 2018 15:19
sve je nama "jasno" neonacistički zločinci iz bivše SFRJ su se udružili sa neonacističkom nemačkom evropskom unijom i SADistima
Alkar
Vi srbi ni 91 ni danas nemate pojma sta se desavalo i kako je sve bilo. Svi oko vas znaju, bilo direktno na tv, kompletan rat, a vama i danas ništa nije jasno.... Pa se čudom čudite kako izgubite tolike ratove, smanjite Srbiju, za vadi ste se sa svima, i sudište vas u Haagu, proglasiše genocidnim narodom... A vama i dalje ništa nije jasno

Srbima je jasno da je Broz poništio pobedu Srba u drugom svetskom ratu i sa slovencima, ustašama, turcima, mađarima, bugarima, šiptarima i izrodima od Srpskog naroda, "prodavao" "socijalizam" i ispirao mozak po Srbiji, dok su za to vreme saradnici nacista iz dva rata slovnci, ustaše, turci, bugari, šiptari i natogorci kao "nacional socijalisti" (nacisti) nastavili ono što su radili sa austrougarima i nacistima.

Zločinci koji već više od 100 godina ubijaju i proteruju Srbe bi još hteli da "objasne" Srbima da je to sve zbog toga što i Srbi nisu zločinci kao slovenci, ustaše, turci, mađari, bugari, šiptari...
Preporuke:
9
14
11 utorak, 01 maj 2018 15:58
Najlepši poklon za Prvi maj 2018:
Na paradi u Moskvi 9. maja prvi put će učestvovati avion pete generacije nevidljivi Su-57.

Pravi se u fabrici "Suhoj" u Komsomolsku na Amuru, na ruskom Dalekom istoku.
Preporuke:
6
1
12 utorak, 01 maj 2018 17:09
igorv
Milosevic je sklopio dogovor sa Hrvatskom par godina ranije - a ljudi poginuse 1995 bez razlozno. Inace, sto je vecini manje interesantno, u Americi se ne slavi 1 Maj, odakle je i pocelo, nego tzv "Labor Day" valjda iz ranijeg straha od sirenja komunizma, tako da Amerikanci jedva i znaju za 1 Maj-tj vecina i ne zna.
Preporuke:
8
11
13 utorak, 01 maj 2018 17:29
Miki
@Miki
Očigledno je neko u Srbiji obećao i time postao SAUČESNIK ustaškog poduhvata i time dao osnovu da mu se sudi jednog dana bilo da je političar ili vojnik za IZDAJU!

Ama svatite jednom da je država Hrvatska postala član UN 22 maja 1992.god. i Srbija nije mogla da se meša u državu Hrvatsku članicu UN. 1992.god. Rusija,SAD,Britanija, Francuska i UN su dale sankcije Srbiji zato što se Jugoslovenska vojska nije povukla iz države Hrvatske članice UN. Na sastanku 30 maja 1992.god.ruski predsednik Boris Jelcin zahvalio je tadašnjem predsedniku Evropske komisije Žaku Deloru na podršci za prijem Rusije u Međunarodni monetarni fond(MMF) a Delor je zahvalio šefu ruske države na glasu Moskve za uvođenje sankcija Srbiji.
Preporuke:
12
6
14 utorak, 01 maj 2018 17:50
Miki
igorv
Milosevic je sklopio dogovor sa Hrvatskom par godina ranije.

Slobodan Milošević nije sklopio dogovor sa Hrvatskom. Slobodan nije razbio Jugoslaviju već SAD i Vatikan.Odluku o konačnom razbijanju Jugoslavije Vatikan je pokrenuo memorandumom državama KEBS-a 26 novembra 1991.god. sve je dogovoreno na sastanku pape Jovana Pavla II sa nemačkim ministrom Genšerom.Tog 26 novembra 1991.god. državni sekretar Vatikana uputio je memorandum sa zahtevom za priznavanje Slovenije i Hrvatske kao nezavisnih država,svim članicama Konferencije o evropskoj bezbednosti.Sveta stolica je tada bila mišljenja da je došlo vreme da se međunarodno priznaju Slovenija i Hrvatska i to pre božićnih praznika.
Preporuke:
10
3
15 utorak, 01 maj 2018 18:19
sizif
@Miki
Ama svatite jednom da je država Hrvatska postala član UN 22 maja 1992.god

Pa i BiH je "postala član UN 22 maja 1992.god". Koliko je tamo Hrvata ostalo i kolike teritorije kontrolišu, uključujući i značajne srpske koje su po dogovoru očistili.

A čak i posle Pavelića i Broza, prema popisu 1991. u Avnojskoj Hrvatskoj je na kompaktnom prostoru bilo 11 opština sa apsolutnom srpskom većinom (74,2%), dok je u Avnojskoj BiH bilo 14 opština sa apsolutnom hrvatskom većinom (76,6%). Da i ne govorimo da je srpskih sela u Hrvatskoj znatno više nego hrvatskih u BiH.
Preporuke:
7
11
16 utorak, 01 maj 2018 20:07
Miki
sizif , Kako kažu svetske sile tako mora da bude. Svetske sile prave granice svih država sveta. Hrvatsku su branili SAD, Britanija, Francuska, Nemačka, Italija, Rusija i UN i šta je mogao Slobodan Milošević?? Optužujete Slobodana Miloševića za srbe u Hrvatskoj a ja vas da pitam zašto Draža Mihajlović ili Milan Nedić nisu prisvojili pola teritorije države Hrvatske. Zašto Aleksandar Karađorđević nije prisvojio Hrvatsku i tako da je stvorio Kraljevinu Srbiju a on je stvorio Kraljevinu Srba Hrvata i Slovenaca. Za vas za sve probleme je kriv samo Sloba i niko drugi. Pa dali ste vi u pravu ?? Dali je sada Asad kriv za probleme u Siriji ?? Dali je Gadafi bio kriv za probleme u Libiji ??
Preporuke:
11
4
17 utorak, 01 maj 2018 21:38
@Miki
Ko kaže da je Sloba najviše kriv i da je više kriv od Hrvata i Zapada, naravno da nije, ali njima teško možemo da sudimo a našima možemo i moramo kad tad za primer i za ubuduće da se svi razmisle kad krenu da izdaju državu i narod!

Slažem se da je Hrvatska članica UN ali i Srbija je pa su joj uzele KiM na istu priču, etničko čišćenje znači možeš da izbombarduješ Hrvatsku i ćao, naravno to za nas ne važi ali POENTA je u tome da pravimo istu grešku danas!

Stalno pominjemo mi nećemo da ratujemo, kao i onda, mi nećemo ako ne budemo primorani to je pravi odgovor!

4 puta srpska vojska je ulazila u Vukovar i onda bilo naređeno povlačenje, hapšeni komandiri koji su odbijali da se povuku, narod srpski prvo dočekao vojnike sa cvećem a onda bacao na njih đubre svaki put kad su se vraćali, znali su da će ih izdati!

Daj da imomo suđenje da vidimo šta je bilo, da li je i koliko kriv Sloba, niko ga ne napada automatski, Sloba je za ove danas gospodin i patriota.
Preporuke:
6
4
18 utorak, 01 maj 2018 21:42
Zvonimir Bgd
Hrvatska je bila ojačala ali da je bila NESIGURNA da će Srbija udariti odnekle ne bi mogla sve snage da usmeri na jednu Krajnu!

A s kim to da "udari"???
Sa JNA koju su revizionisti popljuvali i koja više nije ni postojala? Sa omladinom koja se listom prijavljivala na svoje borbeno mesto? Takvih je bilo malo. Zašto? Pa zato što je studentska i ostala omladina šetala Beogradom na čelu sa Vukom Draškovićem i protiv srpskog predsednika vikala "Crvena bando!". Usred borbe za jugoslovensko nasleđe, mnogim Srbima bila su važnija ideološka pitanja, kao i "demokratija" u ratnim okolnostima!
U isto vreme hrvatska mladež je ispred zagrebačkog Sveučilišta skandirala zahtevajući od svog voljenog Tuđmana puške protiv "srbo-komunističkog četničkog agresora"! Valjda im je Tuđman bio dovoljno "demokrata"? Ma, ne. Znali su da nije. Ali su na prvo mesto stavili svoju "lijepu domovinu".

E to je taj naš srpski usud. Podele, podele i opet podele! To svi naši neprijatelji koriste i danas.
Preporuke:
15
2
19 sreda, 02 maj 2018 00:42
@Zvonimir Bgd
A ko je bio 1999. na KiM?

Ko se borio na Kosarima?

Nama se svake godine smeju Hrvati i kazu kako smo se uplasili kako nismo smeli da pomognemo braci kako smo kukavice i smesni!

To nije tacno!

IZDAJA! E TO JE TACNO!
Preporuke:
5
8
20 sreda, 02 maj 2018 00:44
@Zvonimir Bgd
Pa mogao je Marko Milošević na primer, jedan dan bi ga tatko oslobodio da nosi gajbe na kojima je zaradio milione!
Preporuke:
4
10
21 sreda, 02 maj 2018 01:40
Istina
Hrvati su samo nastavili ono što su započeli u Prvom i Drugom svetskom ratu!Neki od njih poput ovog nesrećnog Alkara ovde se javljaju i lupetaju gluposti po običaju! Ali zar se od pripadnika naroda koji je jedini u istoriji imao koncentracione logore za decu drugo može očekivati! Najsmešnija mi je priča o izgubljenim ratovima Srbije!Pa da je Srbija ušla u rat (čega se vaš Franjo plašio)znate vi dobro kako bi prošli!Ti isti Srbi su vam nekoliko puta marširali po prestonici a razdragane zagrebačke frajle ih pozdravljale!Niste bez američke pomoći (kao i pomoći režima u Beogradu) mogli da izađete na kraj sa Srbima u Krajini!Krajina je tada imala stanovnika kao Novi Beograd, ogromna teritorija, prosečna starost vojnika bila oko 50 godina i vas nije sramota da se hvalite takvom "pobedom"!I na kraju moramo se mi razlikovati! Vi ste uvek bili slugeranje svih osvajačkih imperija,od Austrougarske preko Musolinija i Hitlera do danas Nato pakta!
Preporuke:
3
2
22 sreda, 02 maj 2018 11:29
Alkar@istina
Vas komentar sugerira da ni vi niste shvatili. To je vas srpski usud, mitovi, hajdučija, inat, guslanje o slavnim pobjedama.. To vas odvede i rat a onda u poraz i onda unazad,i opet ponovo za neko vrime
Preporuke:
2
3
23 sreda, 02 maj 2018 15:07
@ Alkar@istina
Srbijom ne vladaju Srbi, kao što ni vašom Hrvatskom ne vladaju Hrvati. Zašto ste se ujedinili 1918. godine sa Srbijom, ako ste posle odlučili da se odvojite? Neko se poigrava sa nama i vama. Bili smo a i sada smo "pioni" nečijih surovih "igara".
Preporuke:
3
2
24 sreda, 02 maj 2018 16:12
Alkar @
Niste u pravu, Srbijom vladaju srbi a hrvatskom hrvati, stvar je u tome sto vi, a i naši nacionalisti, ne prihvaćate uređene, građanske, liberalne, miroljubive politike koje vode nase drzave, oni koji to rade, po vama, nisu srbi ili hrvati nego strane agenture i izdajnici.kada bi Srbijom vladali srpski fasisti, nacionalisti, fundamentalisti, četnici tada bi vi rekli da su to srbi koji vole svoju zemlju a u biti zbog takvih vam i je kako je.... Takvi su vas odveli u rat za veliku Srbiju,ratno rješenje kosovski pitanja.... To su pravi neprijatelji Srbije i ali i kako rekoh, nikad vi to shvatit nećete
Preporuke:
1
3
25 sreda, 02 maj 2018 16:18
Alkar@
S vama smo se ujedinili 1918.g jer nismo imali izbora, nakon raspada austrougarske hrvatska je po tajnim i kukavičkim i sramnim londonskom ugovorom tribala biti podiljena, po pola, do Cetine, na i talijanski i srpski dio.
Mi smo računalo da ako nas podile da više nikad je ćemo imat svoju drzavu i izabrali smo manje zlo pod krinkom jugoslavenstva i igrajući na srpsku alavost i naivnost ponudili smo se znajući da ćemo se lakše riješit vas nego talijana... Tako je i bilo, samo je tribalo doć to vrime a došlo je devrdesetih
Preporuke:
1
2
26 sreda, 02 maj 2018 20:25
@ Alkar
Evo šta su, po tebi "alavi" i "naivni" Srbi, mislili o vama i vašim krajevima - na ĆIRILICI:

"IZVEŠTAJ Vojvode Živojina Mišića Kpalju Alekcandru po povpatku iz Splita (i drugih krajeva tadašnje Hrvatske) 1919.g.(iz beleške sekretara vojvode Živojina Mišića, gocpodina Milopada Pavlovića):

Iz svega što cam čyo i video, ja cam dyboko zažalio što smo ce mi na silu Boga obmanjivali nekakvom idejom 6patstva i zajednice... Svi oni jedno misle, to je svet za cebe, ma ca kakvim ppedlogom da ce pojaviš... stvap je ppopala...
Ništa ce ne može zajaziti, ničim što bi joj se ponudilo.
Ja cam ca tim načisto. Dvoje nam kao neminovno ppedstoji: potpuno se otcepiti od njih, dati im državu, nezavisnu camouppavnu, pa neka lome glavu kako znaju, a dpugo je, yppavo ppvo, da y zemlji zavedemo vojnu yppavu za dvadeset godina i da ce zemlja cva baci na ppivpedno i ekonomsko podizanje, daleko od svih političkih uticaja. Ako to ne može, onda ce otcepiti; dati im njihovu državu.
(nastavak)
Preporuke:
5
1
27 sreda, 02 maj 2018 20:30
@ Alkar (2)
(nastavak)

Gpanice će biti gde ih mi povučemo, a mi ćemo ih povući ne onde gde naše ambicije izbijaju na površinu, nego onde gde istorija i etnografija kažu; gde kaže jezik i običaji, tpadicija i najzad gde se cam napod po slobodnoj volji opredeli, pa će biti i pravo i Bogu drago.
A Italijani? neka im je ca cpećom. Heka ce oni Hpvatima ycpeće. Ja cam dyboko uvepen da ce mi njima nećemo ycpećiti... Ti cy ljudi, svi odreda, prozirni kao čaša, nezajažljivi i y tolikoj meri lažni i dvolični da sumnjam da na kugli zemaljskoj ima većih PODLACA, prevaranata i SAMOŽIVIH ljudi...
He zabopavite Bisočanstvo, moje peči. Ako ovako ne postupite, siguran sam da ćete se ljuto kajati."

Iz ovoga se vidi da Srbi nisu sami odlučivali o ujedinjenju. To je bila odluka nekih jačih od nas. I nažalost za Srbiju potpuno pogrešna i nekorisna.
Preporuke:
4
1
28 sreda, 02 maj 2018 21:02
Alkar @
Bez obzira na podrugljiv ton živojinove pisanje jedno je u pravu, a to vi niste shvatili ni dan danas DRUGI JE TO SVET I DAJTE IM DRZAVU SAMOSTALNU... On je to odavna vidio i shvatio a vi i danas guslite da smo mi bivsih srbi, da ste nas tribali umisto kao narod i drzavu i napravit veliku Srbiju.
Koliko vi ne shvaćate toliko je zivojin shvatio
Preporuke:
1
1
29 sreda, 02 maj 2018 22:30
@ Alkar (2)
(nastavak)
Gpanice će biti gde ih mi povučemo, a mi ćemo ih povući ne onde gde naše ambicije izbijaju na površinu, nego onde gde istorija i etnografija kažu; gde kaže jezik i običaji, tpadicija i najzad gde se cam napod po slobodnoj volji opredeli, pa će biti i pravo i Bogu drago.
A Italijani? neka im je ca cpećom. Heka ce oni Hpvatima ycpeće. Ja cam dyboko uvepen da ce mi njima nećemo ycpećiti... Ti cy ljudi, svi odreda, prozirni kao čaša, nezajažljivi i y tolikoj meri lažni i dvolični da sumnjam da na kugli zemaljskoj ima većih podlaca, prevaranata i samoživih ljudi...
He zabopavite Bisočanstvo, moje peči. Ako ovako ne postupite, siguran sam da ćete se ljuto kajati."

Iz nastalih dogadjaja se vidi da su neki jači od nas nametnuli novu federalnu državu sa priključenjem delova od Austrougarske monarhije. Srbija je mogla da ostane država u starim granicama. Izgledalo je da su ovim ujedinjenjem zaštićeni Srbi u tim pokrajinama. Ali dogadjaji od 1941. i 1991. godine to nažalost demantuju.
Preporuke:
4
0
30 sreda, 02 maj 2018 23:45
@ Alkar @
Tvoj odgovor nije prihvatljiv. Pošto sada imaš izložen i drugi deo komentara, ostaje ti samo da se izviniš nama preko reka Drine, Bosne i Vrbasa. Nadam se da si shvatio šta znači srpski duh i karakter, prikazan u Živojinu Mišiću.
Preporuke:
1
0
31 četvrtak, 03 maj 2018 08:32
Alkar @
Vi očito ne shvatite da u hrvatskoj Srba nije bilo do početka 14.st kada se jelena, sestra cara dušana udaje za mladena II Šubića o sa sobom dovodi svoju svitu. Tek tada se počinje hrvatska srbizirat na sve moguće načine, vjerom, doseljavanja Srba, gradnjom manastira i otkud vam pravo govorit o etnički granicama Srbije u hrvatskoj. Vi ste u hrvatskoj gosti, izbjeglice pred turcima i to jesu vasa imanja ali zemlja i drzava je Hrvatska. To mi živojinove ni vi niste shvatili. A sta se tiče nas kao LAŽACA, pročitajte sta o vama kao lašcima kaže dobrice ćosić
Preporuke:
1
1
32 četvrtak, 03 maj 2018 11:30
Dalmatinac @Alkar
Vi ste u hrvatskoj gosti, izbjeglice pred turcima i to jesu vasa imanja ali zemlja i drzava je Hrvatska.
Čoveče, ne sramoti više svoju struku. Govoriš o periodu od 13. do 17. veka. Nikakva Hrvatska nije tada postojala kao nezavisna ili nacionalna država koja bi nekoga "ugostila". Da li su Srbi bili gosti ili ravnopravni stanovnici treba raspraviti sa Mađarima, Nemcima i Italijanima, tadašnjim stvarnim gospodarima Hrvatske, Slavonije i Dalmacije. Nemoj sad potezati onaj falsifikat, Paktu konventu.
Tebi je i Istra Hrvatska samo zato što je tamo bilo nekih Hrvata. I Dubrovnik ti je Hrvatska samo zato što je uvek bio pretežno katolički. A nikada nisu bili deo nijedne hrvatske države! Kako te kriterijume ne primeniš i na druge?
Uostalom, Dalmacija ima više pravnih i istorijskih osnova za nezavisnost nego ova današnja Hrvatska.
Valjda će jednog dana zaista biti slobodna. Naročito od takvih "tumača" istorije, iz kojeg god naroda dolazili.
Preporuke:
3
1
33 četvrtak, 03 maj 2018 16:46
Alkar@dalmatinac
Hrvatska nije bila samostalna nego u sastavu austrougarske, ali je bila dijelom samostalna jer je imala bana, zastavu, grb, teritorij... Ti po vama nije drzavnosti ni drzavi atributi... A Srbija nije bila u dobrovoljnim sastavu s turcima i nego je bila hametice porazena od traka, bez i jednog drzavnog atributa... Niste imali ni upravu ni zastavu ni kralja kneza... Nista do početka 19.st.
Toluko o vasoj dvoličnosti. Hrvatska s drzavnim atributa po vama nije drzava a Srbija bez ičega, u teskom ropstvu je drzava.
Čoviče, di van je logika
Preporuke:
1
1
34 četvrtak, 03 maj 2018 18:48
Dalmatinac @Alkar
Hrvatska nije bila samostalna nego u sastavu austrougarske, ali je bila dijelom samostalna jer je imala bana, zastavu, grb, teritorij...
Čime li se ti tešiš?! Pa u to doba je u sastavu Austrougarske bilo i Vojvodstvo Srbija i tamiški Banat, sve sa grbom, zastavom i teritorijem, na čelu sa nadvojvodom. To vojvostvo bilo je u istom rangu sa Hrvatskom, obe su, kao i Dalmacija i Slavonija, bile tek neke među desetinama krunskih teritorija. Autonomnu Kneževinu Srbiju da i ne pominjemo. I kakav si ti to povijesničar kada prvo spominješ 14. vek pa onda Austrougarsku koja je osnovana u 19. veku? U vreme kada se najviše Srba doselilo nije postojala ni Hrvatska ni AU. Postojalo je Austrijsko carstvo i Mletačka republika. Čak je i Mađarska, čiji ste deo bili, propala 1526. Loš ti je pokušaj da se izvučeš od pitanja o Istri i Dubrovniku i o tvojim pristrasnim kriterijima. Kamo u tebe logike?
Preporuke:
2
1
35 četvrtak, 03 maj 2018 19:55
@ Alkar & DAlmatinac
Prošlost ne možemo da promenimo. Možemo i treba da je bolje upoznamo. Pogledajte kada imate vremena jedan video snimak na YouTube. To je razgovor novinara Ratka Dmitrovića sa poznatim istoričarem Jovanom Deretićem. Zanimljivo je. Adresa je: https://www.youtube.com/watch?v=x0x_uxTP5GQ. Pozdrav i svako dobro!
Preporuke:
4
0
36 četvrtak, 03 maj 2018 20:10
Alkar @
Pitanhe:da li je Srbija bila drzava sa drzavnim atributima, npr nakon uspostave beogradskom pašaluka pa sve do sretenjskog ustava?
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner